islamic Shayari

 

islamic shayari


Pata nahi kesy parakhta hai mera ALLAH mujhe

imtihan bhi mushkil leta hai aur haarny bhi nahi deta


پتہ نہیں کیسے پرکھتا ہے میرا  اللہ مجھے

امتحان بھی مشکل لیتا ہے اور ہارنے بھی نہیں دیتا


मुझे नहीं पता कि मेरा भगवान मेरा परीक्षण कैसे करता है

परीक्षा भी कठिन है और हारने की अनुमति नहीं है


islamic shayari


Dunya k liay akhirat kharab na karo

Kisi ko khush karny k liay ALLAH ko naraz na karo


دنیا کے لیے آخرت خراب نہ کرو

کسی کو خوش کرنے کے لیے اللہ کو ناراض نہ کرو


दुनिया के लिए इसके बाद खराब मत करो

अल्लाह को किसी को खुश करने के लिए गुस्सा मत करो

دل لگی ہے یا کوئی چاہت ہے

مجھ کو جو آپ سے محبت ہے

نام رب کا سکون دیتا ہے

کافی اتنی ہی بس وضاحت ہے

رب ہی دیتا ہے جس کو دیتا ہے

سب پہ رب کی ہی بس عنایت ہے

مشرکو سن لو کان کھول کے تم

ہم کو تم سے نہ کوئی چاہت ہے

جو بھی میرے خدا کے کافر ہے

مجھ کو ان سب سے ہی عداوت ہے

حق اگر سمجھتے ہو تم تو سنو

یاد احمد ﷺ ہے تو عبادت ہے

بات کہتا ہوں نعت بنتی ہے

مجھ پہ اب رب کی یوں عنایت ہے






میری قسمت میں بھی ایسا کوئی سجدہ کر دے

جو میرے سارے گناہوں کا مداوا کر دے

ساری دنیا سے چُرا کر مجھے اپنا کردے

میری مٹی کو خدایا سونا کردے

میں تیرا چاہنے والا ہوں مگر ہے حسرت

جن کو تُو چاہتا ہے مجھ کو بھی ویسا کردے

ایک نظر اپنے گناہگار پہ کرکے مولا

اپنی رحمت کا حق دار ہمیشہ کردے

بد تمیزی ہر انسان کر سکتا ہے

مگر

کسی کسی کو تربیت روک لیتی ہے


خطا کے بعد ہی سیکھوں گا وفا یا رب

بخش دے میرے گناہوں کو میں بھی اولاد آدم ہوں


اچھے لوگوں سے اللہ بہت امتحان لیتا ہے

پر ساتھ نہیں چھوڑتا

اور بُرے لوگوں کو بہت کچھ دیتا ہے

پر ساتھ نہیں چھوڑتا


اللہ سے ڈرتے رہو جس کی صفت یہ ہے کہ

اگر تم بات کرو تو وہ سنتا ہے

اور اگر دل میں رکھو تو وہ جانتاہے


جب درد بڑھنے لگے یا

کچھ بھی سمجھ میں نہ آئے تو

رب کی طرف چلے جاؤ کیونکہ دلوں 

کو سکون اس کی یاد میں ہے


جب اللہ کسی کو پسند کرتاہے

تو اسکی پریشانیاں بڑھا دیتا ہے

تاکہ اسے اپنے قریب کر سکے


رب کہتا ہے کہ کسی کو تکلیف دے کر 

مجھ سے اپنی خوشی کی دُعا مت کرنا

اگر کسی کو اک پل کی خوشی دیتے ہو تو

اپنی تکلیف کی فکر مت کرنا۔



شیطان کو حکم کر سجدہ انسان کو وہ نافرمانی کرگیا

انسان کو دے کر توبہ کی توفیق خدا مہربانی کر گیا


جب بہترین کی خواہش ہوتو پھر اللہ کی طرف دیکھو

اپنی خواہشات کی طرف نہیں کیونکہ ہم تو جان بھی 

نہیں سکتے کہ ہمارے لئے کیا اچھا ہے۔۔۔


مجھے کُن سے کر توُ قریب تر

مجھے اپنے در کی گدائی دے

مجھے اس جہاں سے غرض نہیں

مجھے  اُس جہان کی رسائی دے



ہم سچ کو پسند کرتے ہیں مگر بولتے نہیں ہیں


ہم جھوٹ سے نفرت کرتے ہیں مگر بولتے ہیں 


سچ سورج کی طرح سر پر آن کھڑا ہوتا ہے 


جھوٹ کے بادلوں میں چھپ نہیں پاتا 


اس لیے کسی کو سچا جھوٹا کہنے سے پہلے 


بس ذرا صبر سے کام لے کہ بے شک 


اللہ بہتر انصاف کرنے والا ہے 



لوگوں کو اسی طرح معاف کرو جیسے تم


خدا سے امید رکھتے ہو کہ وہ تمہیں معاف کرے گا 



لکھ دیا کس شوخ نے محراب مسجد پر


یہ ناداں گر گئے سجدوں میں جب وقت قیام آیا 


بتوں سے تجھ کو امیدیں خدا سے ناامیدی


مجھے بتا تو سہی اور کافری کیا ہے 


جہنم وہ نہیں جہاں تم پر مصیبت سے گزرے 


جہنم وہ ہے جہاں تم پر بیتی مصیبتیں دیکھنے والا کوئی نہ ہو 


دل جھکانا بھی لازم ہے زاہد


 درد سر جھکانا ہی سجدہ نہیں 


عزت جب عزتوں کے مالک نے دی ہو تو


 تو کسی کے برا چاہنے سے کیا فرق پڑتا ہے 


اچھے لوگوں سے اللہ بہت امتحان لیتا ہے 


پرساتھ نہیں چھوڑتا 


اور برے لوگوں کو بہت کچھ دیتا ہے پر ساتھ نہیں دیتا 



میرا نصیب میرے نظر بننے لکھا ہے 


غلط ہو ہی نہیں سکتا 



انسان چہرہ تو صاف رکھتا ہے جس پر لوگوں کی نظر ہوتی ہے 


مگر دل کو صاف نہیں رکھتا جس پر اللہ کی نظر ہوتی ہے 



کبھی کبھی چپ رہنا 


شکایت کرنے سے بہتر ہوتا ہے 





صبر کی دو صورتیں ہوتی ہیں جو ناپسند ہو


 اسے برداشت کرنا اور جو  نا پسند ہو اس کا انتظار کرنا 



تیری قدرتوں کا شمار کیا 


تیری وسعتوں کا حساب کیا 


تو محیط عالم رنگ و بو 


تیری شان جلا جلالہ 



وہ اللہ ہی تو ہے 


جو دل کی خاموشی کو بھی سمجھ لیتا ہے 



جب وضو کرنا مشکل لگ رہا ہوں 


تو یہ سوچا کریں گناہ دھونے جا رہا ہوں 




مجھے کبھی میرے حال پر مت چھوڑنا ہے میرے اللہ 


میرا تیرے سوا کوئی نہیں 



لوگوں سے ڈرنا چھوڑ دو 


عزت اللہ دیتا ہے لوگ نہیں 



کاش وہ چہرہ میری آنکھ نے دیکھا ہوتا 


مجھ کو تقدیر نے اسی دور میں لکھا ہوتا 



کتنا سکون دیتا ہے اس جگہ بیٹھ کے رونا 


جہاں اللہ کے سوا کوئی سننے والا نہ ہو 




جس معاملے کو اللہ کے سپرد کر دیا ہو 


اس پہ بار بار سوچنا بھی ایمان کی کمزوری ہے 



عزت صرف اللہ دیتا ہے


 کسی کے برا چاہنے سے کوئی فرق نہیں پڑتا 



میرے کانوں کو دستک کی ضرورت نہیں پڑتی 


مجھے عشق اٹھاتا ہے اذان سے پہلے 



اگر نمازی کو یہ علم ہو جائے کہ 


کتنی رحمتوں نے اسے گھیرا ہوا ہے 


تو وہ کبھی بھی سجدے سے سر نہ اٹھائے 




اور اللہ جسے چاہے سیدھی راہ دکھائے 



میں اب اللہ کو سناتا ہوں حال دل اپنا 


میں اب زمین زادوں پر بھروسا نہیں کرتا 




توبہ کا خیال خوش بختی کی علامت ہے 


کیونکہ جو اپنے گناہ کو گناہ نہ سمجھے وہ بد قسمت ہے 



اللہ بہتر کرے گا لیکن اگر اللہ نے بہتر نہ کیا تو 


تو ایمان رکھو اللہ اگر بہتر نہیں کرے گا تو بہترین کرے گا بے شک 



پرندوں کی دنیا کا درویش ہوں میں 


کہ شاہین بناتا نہیں آشیانہ 



جس کے ہاتھ میں قرآن ہو 


زبان پر اللہ کا کلام ہو 


نہ وہ دل بے سکون ہو سکتا ہے 


اور نہ وہ ہاتھ خالی ہو سکتا ہے 




گناہ پر ندامت گناہ کو مٹا دیتی 


نیکی پر غرور نیکی کو تباہ کر دیتا ہے 




اندھیروں کو نور دیتا ہے 


ذکر اس کا دل کو سرور دیتا ہے 


اس کے در سے جو بھی مانگو 


وہ اللہ ضرور دیتا ہے 




نیت کتنی بھی اچھی کیوں نہ ہو دنیا تم کو 


تمہارے دکھاوے سے جانتی ہے اور 


دکھاوا چاہے کتنا بھی اچھا کیوں نہ ہو 


اللہ تم کو تمہاری نیت سے جانتا ہے 







سب سے اچھی زندگی وہ بسر کرتے ہیں 


جو اپنی ضرورت پوری کرنے کے لیے 


اللہ کے سوا کسی اور پر بھروسہ نہیں کرتے 




ہے قول خدا کو لے محمد فرمان نہ بدلا جائے 


بدلے گا زمانہ لاکھ مگر قرآن نہ بدلا جائے گا 



جب آپ کا دل درد سے بھر جائے 


اور آنکھوں میں آنسو آجائیں تو 


اس رب سے چپکے چپکے باتیں کر لیا کریں 


وہ رب سب جانتا ہے لیکن آپ سے سننا چاہتا ہے 



 

ہم اپنے مالک کے کرشموں کو کبھی نہیں سمجھ سکتے 


وہ عجیب ہے بہت آزماتا ہے آخری حد تک لے جاتا ہے 


اور پھر ایک دم سے کچھ ایسا کر دیتا ہے 


تمام زخم ایک ساتھ گھر جاتے ہیں 


یاد ہی نہیں رہتا کہ تکلیف کیا تھی 




سوتے سوتے اللہ کا ذکر کرنے کی عادت ڈال لیں 


کیا پتا یہ عادت ابدی نیند سوتے سوتے بھی کام آ جائے 



ہر بات میں اللہ کا ذکر کرو گے تو 


ہر کام میں اللہ کو اپنے ساتھ پاؤ گے


 











Post a Comment

0 Comments